Forum Skolioza Strona Główna

 Operacja skoliozy ponizej 40 stopni
Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
dziamadzia
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:50, 14 Lip 2009    Temat postu: Operacja skoliozy ponizej 40 stopni

Czy ktos z was ma skrzwienie ponizej 40 stopni i mial opercaje lub czeka na nia? A moze ktos chce miec operacje ale lekarze nie operuja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puenta
Gość






PostWysłany: Śro 8:58, 15 Lip 2009    Temat postu:

Otóż jak ma się coś koło 30 stopni, to lekarz nie zoperuje takiej osoby, tylko wyśle raczej na rehabilitację basen i jak ta osoba jest dzieckiem czy nastolatkiem, to dodatkowo da gorset. Ale jak się ma coś koło 30 stopni to szczerze powiem, że ja takiej osobie zazdroszczę i bym doradziła, żeby ta osoba sobie znalazła dobrego rehabilitanta i żeby się przyłożyła do rehabilitacji, bo jak nie trzeba operowac, to lepiej tego nie robic. Bo jak ktoś jeszcze nie miała operacji i ma jakieś nieduże skrzywienie to sobie myśli na zasadzie ,,Wszyscy doradzają mi rehabilitację, ale na efekty trzeba dużo czekac i nie wiem czy to coś da. A operacja, to bardzo szybki efekt i nie trzeba się katowac codzienną rehabilitacją, lekarz odwali całą robotę za mnie". Ale powiem, że takie osoby co są przed operacją, to same nie wiedzą jak to jest, pewnie Ty myślisz, że operacja to cudowny środek, że będzie tak jak przed operacją, tylko że skrzywienie się zmniejszy. Ale zobaczysz, że będziesz sztywna, nie będziesz mogła robic niektórych rzeczy jak bieganie, dźwiganie ciężkich rzeczy, gra w koszykówkę itp. A niektórym osobom od nowa się krzywi kręgosłup, jak byłam w szpitalu to ja leżałam na sali z dziewczyną, której po jakimś czasie od operacji to puściły śruby i dwa pręty wyszły przez skórę, a to boli. Nie chcę nikogo odstraszac i odradzac operacji. Albo po np. kilku czy kilkunastu latach od operacji robią się w kręgosłupie zwyrodnienia, a to też boli. Mi chodzi o to, żeby robic operację jak naprawdę trzeba-np. ma się 55 czy 70 stopni i nie ma szansy na poprawę dzięki rehabilitacji. Ale jak ma się 30 stopni, to można spróbowac rehabilitacji, najwyżej jak nie pomoże i się pogorszy, to wtedy pójdź na operację. Ale najpierw sprbuj rehabilitacji przy pomocy dobrego rehabilitanta
Powrót do góry
dziamadzia
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:37, 15 Lip 2009    Temat postu:

Masz racje, przerazila mnie ta historia dziewczyny ktorej prety wyszly przez skore Sad tylko rehabilitacja w pewnym wieku moze juz nie pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puenta
Gość






PostWysłany: Śro 12:25, 15 Lip 2009    Temat postu:

To najlepiej pogadaj z dobrym ortopedą, który wiele lat zajmuje się leczeniem skolioz i zapytaj co byłoby najlepszym rozwiązaniem w Twoim przypadku. Niech lekarz obejrzy zdjęcia rtg i powie jakie są możliwości leczenia itp. Ale jak skolioza jest coś koło 30 stopni, to naprawdę radziłabym spróbowac rehabilitacji, bo i tak przecież nic nie stracisz, a jak skrzywienie ,,podskoczy" np. do 50 stopni to wtedy bym zaczęła myślec o operacji. A teraz jak skrzywienie wynosi coś koło 30 stopni, to ortopeda takiego skrzywienie nie zakwalifikuje do operacji, bo jest za małe na operację, więc jak spróbujesz rehabilitacji, to i tak nic nie stracisz,a może coś by pomogło, a jak to nic nie pomoże i skrzywienie będzie większe, to może wtedy dopiero pomyśl o operacji, bo jednak po operacji nie da się wszystkiego robic, dźwigac, skakac itp.
Powrót do góry
domini3
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzymin

PostWysłany: Śro 12:25, 15 Lip 2009    Temat postu:

A pozatym to niektorym juz po operacji zostaje 30 stopni...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziamadzia
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:04, 15 Lip 2009    Temat postu:

A znacie dobrego ortopede w woj. zachodniopomorskim zajmujacego sie skoliozami? Bo do Zakopanaego to musialabym jechac przez cala Polskie, jestem z Koszalina...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domini3
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzymin

PostWysłany: Śro 13:09, 15 Lip 2009    Temat postu:

Ja niestety nie znam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puenta
Gość






PostWysłany: Śro 13:11, 15 Lip 2009    Temat postu:

domini3 napisał:
A pozatym to niektorym juz po operacji zostaje 30 stopni...


A są jeszcze osoby co przed operacją mają np.130 stopni, a po operacji zostanie 70 stopni takiej osobie, bo też takie spore skrzywienia zostają. A pozatym po operacjach są ograniczenia, zwyrodnienia w kręgosłupie itp. i z tym też trzeba się liczyc
Powrót do góry
domini3
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzymin

PostWysłany: Śro 13:13, 15 Lip 2009    Temat postu:

No zgadzam sie z Toba Puenta, racja racja...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziamadzia
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:52, 15 Lip 2009    Temat postu:

A moze ktos zna specjaliste od skolioz z Poznania alko Gdanska?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
monika.
Największy maniak posów
Największy maniak posów



Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:21, 16 Lip 2009    Temat postu:

http://www.skolioza.fora.pl/poznan,23/wasze-opinie,178.html poczytaj tutaj, lekarze z poznania też ciesza się dobrą opinią choc ja nie znam nikogo osobiście.miałabys nieporównywalnie bliżej niż do zakopca..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dziamadzia
Nowy
Nowy



Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:43, 16 Lip 2009    Temat postu:

Oki dzieki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antonio
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kkkkk

PostWysłany: Czw 21:42, 21 Sty 2010    Temat postu:

30 stopni ale zalezy w jakim wieku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Malwinka
Rozkręca się
Rozkręca się



Dołączył: 10 Kwi 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:23, 23 Sty 2010    Temat postu:

ja mialam ponizej 40 stopni i mialam operacje ale prywatnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
antonio
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kkkkk

PostWysłany: Pon 14:49, 25 Sty 2010    Temat postu:

a zkąd jesteś Malwinko gdzie tą operacje robiłaś droga jest taka operacja pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Skolioza Strona Główna -> Małe skoliozy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin